021 87158001

گیفت کارت اسپاتیفای

گیفت کارت اسپاتیفای spotify

گیفت کارت اسپاتیفای spotify

گیفت کارت اسپاتیفای spotify ، لذت موسیقی بی‌پایان حتی بدون اینترنت

سرویس موسیقی اسپایتفای میلیون‌ها موزیک را بدون هیج محدودیتی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.با استفاده از این سرویس شما قادر خواهید بود بین میلیون‌ها قطعه موسیقی، موسیقی مورد علاقه خود را جستجو کرده و گوش کنید.

 

این سرویس محبوب که بر روی آیفون، اندروید ، ویندوز و مک قابل نصب است، امکان جمع‌اوری و آرشیو موزیک‌های شما را داشته و علاوه بر این امکانات این سرویس محبوب بر اساس موزیک‌های مورد علاقه شما هر هفته یک پلی‌لیست محبوب برای شما گردآوری کرده و به شما معرفی میکند. بنابر آخرین آمارها سرویس اسپاتیفای هر ماه بیش از ۴۰ میلیون کاربر جدید و بیش از ۵ میلیارد قطعه موسیقی از طریق این سیسنم محبوب برای کاربران پخش می‌شود.

همچنین در صورت نبودن یک قطعه موسیقی امکان اضافه کردن آن به آرشیو خود را نیز خواهید داشت (اینجا) که در اینصورت امکان گوش کردن به موسیقی دلخواه روی هر پلتفرمی موجود است.

سرویس اسپاتیقای حتی بدون اینترنت هم در دسترس شماست! برای اطلاعات بیشتر در مورد اسپاتیفای اینجا کلیک کنید.

 

مزایای خرید اشتراک:

  • عدم نمایش آگهی
  • پخش موسیقی با بهترین کیفیت
  • امکان پخش آفلاین (بدون اینترنت)
  • پخش هر نوع موزیک
  • امکان عقب و جلو بردن موسیقی

برای خرید گیفت کارت اسپایتفای Spotify از بخش فروش آنلاین گیفت پارسیان‌پی اینجا کلیک کنید. توجه فرمایید، گیفت کارت‌های موجود، مربوط به اکانت کشور آمریکا بوده و بلافاصله بعد از پرداخت کد گیفت نمایش داده شده و اسکن اصل کارت نیز برای شما ارسال خواهد شد.