021 87158001

پرداخت با ویزا کارت پی پال مستر کارت

پرداخت با ویزا کارت پی پال مستر کارت

پرداخت با ویزا کارت

پرداخت با ویزا کارت

برای پرداخت با ویزا کارت پی پال مستر کارت برای خرید آنلاین، لطفا در صورت آنلاین بودن پشتیبانی ، جهت پرداخت سریع‌تر لطفا درخواست پرداخت را مطرح فرمایید و یا در غیر اینصورت فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید.

برای پرداخت شما می‌بایست اطلاعات ورود به حساب کاربری و تمام اطلاعات مورد نیاز تا مرحله پرداخت را در قالب تیکت به دپارتمان پشتیبانی ارسال نمایید، برای اینکار ابتدا عضو سایت شده و تیکت ارسال نمایید.

هزینه ریالی نهایی بعد از محاسبه بصورت فاکتور برای شما ارسال می‌شود که میتوانید بصورت آنلاین با تمامی کارت‌های عضو شتاب وجه را پرداخت نمایید.

در بعضی پرداخت‌ها به هزینه نهایی مقداری هزینه مالیات نیز اضافه خواهد شد که به مبلغ ریالی شما اضافه می‌شود.

پرداخت با ویزا کارت پی پال مستر کارت در پارسیان‌پی هیچ کارمزدی نداشته و تنها هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید معادل ریالی ارز الکترونیکی است که پارسیان‌پی پرداخت می‌کند. (نرخ ارز الکترونیک از پشتیبانی قابل استعلام است)

پرداخت برای سرویس و سایت‌هایی که خلاف مقررات کشور است پذیرفته نخواهد شد و در هر مرحله از پرداخت که پارسیان‌پی متوجه غیرقانونی بودن سفارش مشتری شود بطور یکجانبه سفارش را لغو و بعد از کسر هزینه‌های جانبی وجه پرداختی را عودت خواهد داد.

پارسیان‌پی از پرداخت برای سایت‌هایی که اطلاعات کارت اعتباری را ذخیره میکنند معذور است.

در صورتی که بعد از ارسال سفارش ، مشتری از پرداخت صرف نظر کند، هزینه شارژ کارت و انتقال ان از وجه ریالی پرداختی مشتری کسر و به مشتری عودت داده خواهد شد.

در صورت نیاز به ارسال اسکن کارت، پارسیان‌پی اسکن کارت را مستقیما به سایت مورد نظر ارسال خواهد کرد.

برای ارسال درخواست، ابتدا عضو سایت شده، از طریق قسمت کاربری سفارش خود را ارسال نمایید. همچنین برای دریافت قیمت از ماشین حساب صفحه اول سایت استفاده نمایید.