021 87158001

نقد کردن درآمد ارز الکترونیک

نقد کردن درآمد ارز الکترونیک

نقد کردن درآمد ارز الکترونیک

نقد کردن درآمد ارز الکترونیک یا نقد کردن درآمد ارزی مخصوص افراد Freelancer، برنامه‌نویسان و فعالان وب و یا کسانی است که بصورت آنلاین فعالیت داشته و یا از طریق الکترونیکی اقدام به دریافت ارز الکترونیکی میکنند و نیاز به نقد کردن درآمد ارز الکترونیک خود از راه‌های مختلف دارند.

پارسیان‌پی با داشتن حساب‌های حقیقی و واقعی و همچنین ارائه حساب‌های قانونی (مثل اسکریل ، نتلر و حساب SEPA) امکان نقد کردن ارز الکترونیک شما را دارد.

نقد کردن درآمد ارزی و یا نقد کردن درآمد ارز الکترونیک به چند روش صورت میگیرد.

روش الکترونیکی:

در روش الکترونیکی معمول ترین روش ارسال پول الکترونیکی از طریق پی‌پال PayPal ، اسکریل Skrill , نتلر Neteller و بیت‌کوین می‌باشد.

روش پی‌پال PayPal:

پی‌پال PayPal یکی از معمول‌ترین و پرکاربردترین روش‌ها برای انتقال پول است. این شبکه عظیم و گسترده ،‌امکان ارسال پول در کمتر از چند ثانیه را به هر کجای دنیا را برای کاربرانش فراهم میکند. این روش مزایا و معایبی نیز دارد.

در صورتی که شما قصد دارید از یک کمپانی و یک شرکت بزرگ اقدام به دریافت ارز و پول الکترونیکی کنید، این روش یکی از بهترین روش‌های موجود می‌باشد. اما در صورتی که شما قصد گرفتن پول از یک شخص ناشناس را دارید ، پی‌پال یکی از بدترین روش‌ها برای دریافت پول است، به این دلیل که در پی‌پال امکان Charge back و یا درخواست برگشت پول وجود دارد، بسیاری از اشخاصی از تبدیل پی‌پال شخصی به ریال خودداری میکنند.

توجه: در حال حاضر، نقد کردن ارز الکترونیک پی‌پال در پارسیان‌پی موجود نیست.

روش اسکریل Skrill و نتلر Neteller:

اسکریل Skrill و نتلر Neteller نیز از دیگر روش‌های دریافت ارز الکترونیک است که پارسیان‌پی امکان نقد کردن ارز الکترونیک از این روش را نیز داراست. حساب‌های بانکی متصل به حساب اسکریل Skrill و نتلر Neteller، امکان نقد کردن موجودی شما را در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم میکند. روش انتقال مشابه پی‌پال است با این تفاوت که امکان شارژبک Charge Back وجود ندارد .

 

 

روش بانکی SEPA :

این روش فقط در اروپا و کشورهایی که در حوزه پولی یورو هستند رواج دارد، و پول در ۲۴ ساعت کاری بدون هیچ کارمزدی به حساب بانکی منتقل می‌شود.پارسیان‌پی با داشتن حساب بانکی در حوزه پولی یورو، امکان نقد کردن ارز شما را به روش بانکی SEPA داشته و به نرخ روز و بدون کارمزد در کمتر از ۲ ساعت با شما تسویه حساب میکند.

در صورتی که نیاز به مشاوره یا مشورت برای تبدیل درآمد ارزی و یا درآمد ارز الکترونیکی خود را دارید می‌توانید از طریق پشتیبانی زنده و یا ایمیل [email protected] تماس بگیرید.

توجه: در بعضی موارد، پارسیان‌پی این حق را برای خود محفوظ دارد که مشتریان خود را از طریق دریافت اسکن کارت ملی شناسایی کند.

 

روش بانکی بین المللی :

در این روش نقد کردن درآمد ارزی ، با ارائه مشخصات بانکی ، امکان دریافت پول در کمترین زمان از سراسر دنیا و هر ارزی حتی دلار نیز امکان پذیر است. در این روش ارسال کننده می‌بایستی کارمزد بانک مبدا و مقصد را پرداخت کند در غیر اینصورت مبلغ بطور کامل دریافت نخواهد نشد. برای اطلاعات بیشتر از طریق محیط کاربری تیکت ارسال فرمایید .

 

روش مانی‌گرام و وسترن‌یونیون :

یکی از روش‌های انتقال برای درآمد ارزی و نقد کردن درآمد ارز الکترونیک، روش وسترن‌یونیون و مانی‌گرام است. این روش یکی از روش‌های مرسوم است،‌اما بدیلیل کارمزد بالا این روش اصلا توصیه نمی‌شود. در صورت تمایل، یک اسم و کشور به شما داده خواهد شد و به مشخصات یاد شده، پول حواله و پس از نقد شدن، معادل ریالی آن به مشتری محترم تحویل خواهد شد.

کارمزد توافقی
کارمزد توافقی
تسویه سریع
تسویه سریع
پشتیبانی از همه روش‌ها
پشتیبانی از همه روش‌ها
نقد کردن حتی ۱دلار
نقد کردن حتی ۱دلار

برای نقد کردن درآمد ارز الکترونیک خود و یا هرگونه سوال در این خصوص بعد از عضویت در سایت ( در کمتر از یک دقیقه ) از طریق ناحیه کاربری تیکت ارسال فرمایید.