021 87158001

خرید و شارژ نتلر Neteller

خرید و شارژ نتلر Netellerکمپانی نتلر Neteller در سال ۱۹۹۸ در کانادا افتتاح و در سال ۲۰۰۴ به جزیره من منتقل شد. کمپانی نتلر Neteller خدمات مربوط به پول الکترونیکی را تحت لیسانس Financial Conduct Authority (FCA)l کشور انگلستان به مشتریان خود ارائه میکنید. شهروندان بیش از ۲۰۰ کشور جهان امکان استفاده از خدمات کمپانی نتلر Neteller را داشته و کاربران این کمپانی امکان ایجاد حساب کاربری با ۲۶ ارز معتبر دنیا AED, AUD, BGN, BRL, CAD, CHF, DKK, EUR, GBP, HUF, INR, JPY, MAD, MXN, MYR, NGN, NOK, PLN, RON, RUB, SEK, SGD, TND, TWD, USD, and ZAR .

کاربران کمپانی نتلر Neteller امکان افزایش موجودی (خرید و شارژ نتلر Neteller) با استفاده از ۴۰ روش مختلف از جمله شارژ حساب خود از طریق بیت‌کوین را دارند. همچنین این کمپانی کارت پیش پرداخت مسترکارت Master Card با عنوان Net+ برای کاربرانش فراهم کرده که کاربران این سایت امکان انتقال موجودی خود بر روی کارت‌ را داشته و بلافاصله امکان دریافت وجوه خود از دستگاه‌های خودپرداز را داشته یا می‌توانند از طریق دستگاه POS پول خود را خرج کنند.

خرید و شارژ نتلر Neteller ۱

طبق قوانین کشور آمریکا، کمپانی نتلر Neteller حساب کاربرانش را در آمریکا بست و وجوه آن‌ها را از طرق قانونی به انها بازگرداند که این موضوع باعث شد درآمد این شرکت از ۲۳۹ میلیون دلار در سال ۲۰۰۶ به ۶۱ میلیون دلار در سال ۲۰۱۰ رسید. کاربران این کمپانی امکان خرید ، پرداخت و افزایش حساب کاربری خود برای بازی‌های آنلاین را دارند.

پارسیان‌پی، در آخرین بروزرسانی خدمات خود، آماده خرید و شارژ حساب کاربران نتلر Neteller است. بدین صورت که اگر شما دارای درآمد ارزی الکترونیکی بر روی اینترنت هستید و نیاز به نقد کردن ارز الکترونیک دارید، پارسیان‌پی امکان خرید دلار و یورو نتلر Neteller شما را داشته و یا اگر نیاز به شارژ حساب خود دارید و یا نیاز دارید که پرداختی را از طریق نتلر انجام دهید، پارسیان‌پی (تحت قوانین معین) امکان پرداخت را برای شما فراهم کرده است.

بدین منظور در صورت داشتن سفارش ابتدا با پشتیبانی آنلاین تماس بگیرید و در صورت در دسترس نبودن پشتیبانی آنلاین، لطفا سفارش خود را از طریق کلیک بر روی دکمه ارسال سفارش، ارسال فرمایید.

برای ارسال سفارش و همچنین نقد کردن درامد ارزی خود از طریق نتلر بعد از عضویت در سایت، سفارش خود را ارسال فرمایید .


کلید واژه‌ها: خرید و فروش دلار neteller , خرید دلار neteller , خرید با نتلر Neteller ، شارژ نتلر neteller ، خرید یورو Neteller ، فروش یورو Neteller