021 87158001

بزرگترین تخفیف بازی‌های ایکس باکس مشترکین Game Pass Ultimate

13 فوریه

بزرگترین تخفیف بازی‌های ایکس باکس مشترکین Game Pass Ultimate

از روز ۱۱ فوریه ۲۰۲۰ بزرگترین تخفیف بازی‌های ایکس باکس مشترکین Game Pass Ultimate آغاز شده و تا یک هفته یعنی تا پایان روز ۱۸ فوریه این تخفیف‌ها ادامه دارد. این تخفیف ها ویژه مشترکین Game Pass Ultimate بوده و مشترکین با فعال کردن اشتراک Game Pass Ultimate می‌توانند تا ۷۰ درصد در خرید بازی […]

از روز ۱۱ فوریه ۲۰۲۰ بزرگترین تخفیف بازی‌های ایکس باکس مشترکین Game Pass Ultimate آغاز شده و تا یک هفته یعنی تا پایان روز ۱۸ فوریه این تخفیف‌ها ادامه دارد.

این تخفیف ها ویژه مشترکین Game Pass Ultimate بوده و مشترکین با فعال کردن اشتراک Game Pass Ultimate می‌توانند تا ۷۰ درصد در خرید بازی از استور ایکس‌باکس استفاده کنند.

همچنین کاربران کنسول بازی ایکس‌باکس میتوانند با فعال کردن اشتراک Game Pass Ultimate امکان دسترسی به بیش از ۱۰۰ بازی با کیفیت بالا را خواهند داشت.

همچنان با خرید یک گیفت کارت یک دلاری ایکس‌باکس از فروشگاه گیفت کارت پارسیان‌پی  می‌توانید اشتراک Game Pass Ultimate را روی اکانت خود (فقط یکبار برای بار اول) فعال نمایید و بجمع مشترکین Game Pass Ultimate بپیوندید و از تخفیف و مزایای بسیار اشتراک Game Pass Ultimate بهره‌مند شوید.

با خرید یک گیفت کارت گلد ایکس‌باکس ۱۴ روزه، گیفت کارت Game Pass Ultimate دریافت نمایید.